Ja hurra det er fredag, og helg som skal gå til det jeg vil.

 

 

 

Ja dere leste riktig jeg skrev hurra for at det er helg, har jo følt at det har gått litt i stå denne uken. Sliten som få men det overlever jeg, denne helgen skal jeg slappe av og ta det som det kommer for jeg er ikke laget for å ha stress rundt meg. Da blir jeg ikke til å holde ut med å jeg holder ikke ut med meg selv heller, så da skal jeg kjøre mitt tempo denne helgen. Jeg har kjøpt meg noen pensler og litt maling, har også kjøpt meg noen lerreter også så i helgen skal jeg sette i gang å male litt igjen. Og jeg skal bruke tid på hvert bilde så det kan gå en stund før ett blir ferdig slik at jeg kan legge det ut, legger det bare ut hvis jeg liker det selv også ikke ellers.

 

Da får dere bare vente å se når det kommer ut noen male innlegg, legger det ikke ut for å skryte bare for å vise det fram for dere jeg er ikke ett slikt menneske som tror at noe av det jeg maler er noe verdt for noen andre. Det har en stor verdi for meg i ett  terapi  hensyn, så de blir nok stuet ned i boden de jeg ikke har plass til på veggene i leiligheten min.

 

 

Gleder meg til å sette i stand og begynne å male meg bort fra alt som er vondt, det er beroligende og deilig og la penselen og fargene gjøre jobben jeg er ikke flink men hva har det med saken å gjøre det er det jeg gleder meg mest til.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det er rett og slett kjempedeilig, jeg skal kose meg så godt jeg kan bedre får jeg ikke gjort det. Lade batteriene min skal jeg nok få gjort, håper du også får ladet dine.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld og en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    1. Herlig å lese at du har kjøpt lerret, pensler og maling! Tenker at du blir å kose deg med kunsten, og finne roen i sjela. Er utrolig mange som maler og mye flott å se. Jeg har flere bilder som er malt av noen i familien. Det er bilder som gir meg glede over å eie. Så kos deg med din hobby!
      Ønsker deg en fin lørdag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg gleder meg til å starte opp, finner mye roen i det å male så jeg skal kose meg virkelig.

        Blir nok mye maling nå utover, har så mye uro i sjela nå veit ikke helt hvorfor.

        Ja jeg skal kose meg med den hobbyen.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg