Ja hurra Danmark vant i kveld, og vi slapp unna tordenværet til nå i allefall.

 

 

 

Ja Danmark vant 4-0 mot Wales i 8 delsfinalen i EM ja hurra det er artig at de klarte det for de har alltid hatt vansker i første kamp etter innledende runde, men ikke i dag så da kan til og med jeg feire med ett glass hvit ja hvitvin skal man feire med da.

 

Kan jo også feire at været ikke slo inn i allefall ikke enda, nå kan det vente til i natt slik at jeg har sovnet for da er det mye som skal til før jeg våkner igjen. Ja hvis jeg har sovnet da hvis ikke så blir det dårlig med natte søvn.

 

Nei nå får jeg slutte å syte om torden å lyn men det er en årsak til det jeg er livredd torden vær.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg