Ja her blir det en rolig dag.

 

 

 

Ingen planer for dagen så en tar det som det kommer, våknet til smerter i kroppen men det er noe jeg er vant til så det er ikke noe nytt for meg. Pleier ikke å ta på vei av den grunn så jeg har vært ute å gått meg en tur, var jo også innom venninnen min som ringte rett før jeg skulle gå. Så da fikk jeg slått ihjel noen timer der,fikk handlet meg middag til i dag det blir baconburger på meg i dag.

 

Da jeg kom hjem for litt over en time siden så la jeg meg ned på sofaen for å hvile litt, det var godt det lurer på om jeg skal ta en tur til nå så jeg får de turene som jeg er vant til. Glad det er oppholdsvær nå så det er bare å bruke dagen til det den er vert spør du meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Må jo ut på tur eller så blir jeg stiv som en pinne. Som jeg pleier å si så er tur og frisk luft sunt for både kropp og sjel.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

    1. Herlig – så deilig med tur. -skal ut og gå nå jeg 🙂 Ser at det mange med på ukens blogg så da melder jeg meg ikke på denne uka…Klem fra meg..
      Kjør…på med innlegg!

    2. Da fikk du likevel en fin dag. Jeg er heldigvis smertefri i kroppen når det er varmt. Regner det eller kaldt da verker det overalt. Det hjelper med lettere gå turer eller trening som man kan gjøre. Jeg startet dagen med å vaske badet, og da jeg var ferdig var jeg rimelig svett. Nå er det straks å komme i gang med middag og jeg lager meg litt taco uten de lefsene, og etterpå blir det å vaske soverommet og skifte på senga. Passe på mens formen er bra.
      Ha en fin ettermiddag og kveld.

      1. Jeg er bedre når det er kaldt og så tørt klima man kan få i Norge da, når det regner eller er for varmt så har jeg smerter i hele kroppen.

        Gud så flink du har vært ja en må passe på når kroppen spiller på lag med en..

        God kveld ønskes til deg også.

    3. Hei!

      Jeg er innom bloggen din og leser nå og da. Veldig koselig, men har et ønske..flere bilder!😊 Jeg elsker bilder! Kan kanskje ta bilde av noe du ser på dine turer, eller burgeren du skal spise idag? Bare ment godt altså😉

      Ha en fortsatt fin dag😊

      1. Jeg kommer på at jeg skal ta bilder men da er jeg for sen for jeg er nesten hjemme igjen, jeg skal se hva jeg får gjort med det skal bli flinkere etterhvert med nye bilder.

        Ønsker deg en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg