Ja er det ordet jeg sier mest er ja, redd for å skuffe noen.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer hva jeg mener, det kommer jeg til om litt eller er det nå. Det er ett ord som jeg bruker mest når folk spør meg om jeg kan gjøre noe for dem, det jeg sier da er ja for jeg er fryktelig redd for å skuffe dem som spør. Selv om jeg er så sliten at jeg ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg, så sier ja til den personen som spør for jeg vil ikke skuffe den personen. Nei er ett ord som jeg ikke har i mitt liv, jeg sa det ett par ganger til barna når de gjorde noe de ikke skulle ha gjort ellers aldri.

 

 

Jeg legger ved en klikk, klikk til dette innlegget, denne genererer ca 1 krone til meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Better Bodies//Casall Sportswear//Casall Sportswear//Casall Sportswear

6 kommentarer
    1. God morgen. Er ikke lett men noen ganger må man bare si nei, det passer ikke eller at helsen ikke er bra. Er ikke vanskelig å si nei, jeg stod faktisk foran speilet og øvde meg på å si nei. Har faktisk ikke helse til alt som forventes av meg. Spørs hva man blir spurt om også.

      Skal om ikke altfor lenge til byen og tannlegen, han skal sjekke ut tannen og betennelsen som ikke er tannkjøttbetennelse og da får man sprøyte, hater sprøyter hos tannlegen men må man så må man. Har klikket på produktene så håper så mange som mulig klikker på dem sånn at du får litt ekstra å rutte med. Klem til deg fra meg.

      1. Jo for meg er det faktisk veldig vanskelig å si nei, da føler jeg at jeg svikter noen å det vil jeg ikke. Da har jeg det verre med meg selv, ikke minst så får jeg dårlig samvittighet og den gnager meg nesten i stykker.

        Lykke til hos tannlegen håper han finner ut hva som er i veien, ja men hvis den sprøyta hjelper jeg hater også å få sprøyte hos tannlegen. Eller rettere sakt jeg hater og er livredd for å gå til tannlegen.

        Takk for klikkene da blir det mer å rutte med.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg tror du er en person som kan bli flinkere til å si nei.
      Husk at når du sier ja til noe du egentlig ikke orker eller har lyst til, ja da sier du egentlig nei til å ta vare på deg selv og dine egne behov.
      Man skal være et medmenneske for andre. Det er viktig, riktig og bra. Men man skal ta vare på seg selv og. Gjør man ikke det, kan man jo heller ikke være der for andre…
      Klem fra meg.

      1. Ja men det er ikke enkelt, skal prøve å bli flinkere til det.

        Jeg veit at jeg er dårlig til å ta vare på mine egne behov, og ikke minst ta vare på meg selv men når jeg sier nei så skuffer jeg andre som har behov for meg.

        Skal prøve å finne en middelvei slik at jeg tar vare på meg selv å på samme tid tar vare på de som spør om min hjelp.

        Klem fra meg til deg.

    3. Kjenner meg godt igjen i de tingene du skriver her, det er ikke alltid like enkelt å si nei dessverre. Heldigvis har jeg klart å bli litt bedre til det nå enn det jeg var for noen få år siden.

      1. Jeg håper også på å bli bedre på å si nei, har ikke klart det i dag heller. Da er det bare å prøve igjen i morgen hvis noen ringer meg da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg