Ja det har vært en dag i dag også.

 

 

 

 

Ja det har vært en fin dag men noe varmt har det vært litt for varmt for meg og kroppen min, jeg har det bedre i kroppen når det er kaldt kanskje litt motsatt av de fleste som lider av leddgikt men sånn er det bare. Men jeg elsker fint vær så det er kjempegodt da lider jeg heller med smertene, da er det bare å gå ned å bade så blir det kaldt.

 

Og det tordenværet som kom i går ble ikke så ille som jeg trodde så kanskje jeg skal ta det litt med ro, og ikke jage meg selv opp for det var bare en halv time så var det over. Men er du redd torden vær så er man bare det sånn er det bare, og det blir ikke bedre av og jage seg selv opp og bli livredd.

 

Nå er det vel på tide å avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort for det blir for dumt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg