Ja det blir ett tidlig morgen innlegg i dag, her blir det en avslappende dag.

 

 

 

Det er greit å gå til sengs da man er trøtt, men å bli liggende og vri seg og irritere seg over at man ikke får sove da er det like greit å stå opp igjen og det gjorde jeg klokken 04.30. Da hadde jeg ligget i sengen i over nesten 5 og en halv time, da gadd jeg ikke mer så i dag får jeg bruke litt av dagen til å få en time eller to på øyet. Har ingen spesielle planer i dag annet enn å gå en liten tur, ikke noe mer enn det jo og oppdatere bloggen da men det er jo bare moro det da.

 

Nå sitter jeg og ser litt på fotball er ikke så mye annet og se på akkurat nå, er jo snart noen morgensendinger på nyhetsfronten så da blir det vel det jeg kommer til å se på fram til god morgen Norge begynner. Kan jo legge meg på sofaen og se på det kanskje jeg sovner da, men hva gjør vel det er jo ingen jeg forsømmer om jeg gjør det så enkelt og greit er jo det.

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god morgen og en kjempe fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Hei på deg og god ettermiddag.

        Jeg fikk meg en god dupp på formiddagen i dag, men nå er jeg trøtt og sliten igjen etter turen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag/kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. God morgen til deg også. Håper du får en fin dag. Jeg skal bruke dagen på litt husarbeid og strikking.Skal legge inn en tur også.💐🌸🌹🌻

      1. God ettermiddag.

        Dagen har vært fin den fikk meg en dupp på formiddagen i dag, husarbeid skal jeg ta på fredagen for jeg gjorde alt i huset på mandag så det får stå til fredag.

        Har gått meg en god tur i dag også, nå er jeg trøtt og sliten men det får bare være.

        Ønsker deg en god ettermiddag/kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg