Ja denne dagen har jo gått på et vis.

 

 

 

 

Ja med varmen så kommer pollenet og da er det jo noen som sier at det bare er å ta allergi medisinene sine, ja jeg kan ikke ta mer enn det legen har foreskrevet av vallarganen som er veldig søvn dyssende man blir jo gående i mer eller mindre søvne hele dagen.

 

 

Har jo gått de turene vi skal, mye av tiden ellers har gått med til å sove.

 

 

Det er godt kvelden er kommet for da er det innetid og avslapning foran tvn, akkurat nå sitter jeg og ser på sommerhytta skal også se på campkulinares  det blir vel også paradis hotell så blir det kvelden på meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg har pollenøyne for tiden. Men allergimedisiner har jeg gått på ganske lenge, likevel merker man pollenet godt. Jeg vil ikke klage, for vinter og kulde er verre. Aldri brukt Vallergan, her er det andre tabletter. Blir trøtt nok av pollen pga virkningen det har på kroppen, så jeg tror ikke jeg vil ha piller også som er søvndyssende.😁 Godt man ikke skal løpe maraton..

      1. Jeg foretrekker vinter og kulde men våren er en vakker tid utenom pollenet da, ja det er godt vi ikke skal løpe maraton eller løpe i det heletatt.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg