Ja da er det sendt enda en faktura.

 

 

 

 

Det er jammen godt og tjene noen kroner på bloggen, og det er dere lesere som hjelper til der også. Og det er takket være kokkejævel at jeg har fått flere lesere, det hadde vært gøy om jeg hadde fått en sånn godsnakk av bloggen en gang til for det var ett adrenalin rush og ha mange lesere. Men det kommer ikke til å skje igjen, det var godt å se at kokkejævel var tilbake på bloggen i går.

 

Men jeg skal skrive som jeg pleier og se om det blir nok til å skrive en faktura neste måned, for nå blir det bare det jeg skriver for jeg vil ikke skrive så mange reklame innlegg som ikke er sponsorer og da blir det ingen for jeg har ikke noen sponsor eller  samarbeid med noe firma. Hadde jeg hatt det så skulle jeg med glede ha mer reklame innlegg, ellers så blir det vanlige blogginnlegg fra meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
    1. Nå spør en uvitende, hva er det egentlig du tjener penger på? Er helt blank på dette, forstår jo de som har et samarbeid med reklameinnlegg, har og blitt spurt på insta, hilsen en uvitende, ha en fin kveld, gleder meg til sommerhytta❤️

      1. Her inne så tjener en litt pr klikk, ja bare de som er med i partnerprogrammet noe jeg har vært en stund. Er ikke mye hver dag men det blir litt i løpet av en måned.

        Ja jeg gleder meg også til sommerhytta. I morgen starter farmen også ett av de programmene jeg følger med på.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

    2. Så herlig…Jeg fikk også sånn mail i dag. Hvordan gjør du det? Sende faktura mener jeg! Har du laget deg et eget foretak? Litt usikker jeg, for jeg hadde også tjent noen kroner denne måneden.Klem.

      1. Nei jeg har ikke laget eget foretak, jeg fakturerer via frilans finans det er enkelt de tar seg av både skatt og alt annet jeg sparer også opp feriepenger av inntekten.

        Gå inn der og registrer deg, er det noe du lurer på så bare sen en kommentar så skal jeg svare så godt jeg kan.

        Kult at du har tjent noen kroner.

        Klem fra meg til deg.

        1. Tusen takk snille deg. Da skal jeg se på det i morgen. Veldig gøy å tjene noen kroner! Men må få dem inn på kontoen også…Herlig…Tusen takk igjen og klem fra meg..:)

          1. Det er bare å sende en kommentar og spørre så hjelper jeg til, ja det er veldig gøy å tjene noen ekstra kroner på bloggen. Ja du får dem på konto, ja det er herlig. Bare hyggelig å kunne hjelpe.

            Klem fra meg til deg.

    3. Hei.
      Bra du kan tjene noen kroner.
      Ha en fin kveld.
      Her i Bodø har vi et forferdelig uvær i dag.Liker ikke den sterke vinden.
      Klem

      1. Ja kjempe godt med noen kroner ekstra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Ja herligheten jeg så det på nyhetene for et forferdelig uvær dere har hatt og har, forstår at du ikke liker sterk vind husker når jeg flyttet fra Vardø så ble jeg livredd for vinden for her på Østlandet så er det mye mer trær enn i Vardø da.

        Klem fra meg til deg.

      2. Her i Meløy har vi hatt litt fart både i vind og regn. Veien mellom Glomfjord og Ørnes var stengt pga rasfare. Hater vind!

      1. Jo tusen takk for det, jeg syntes det er kjempe gøy og så er man litt mer synlig på forsiden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det er vel rundt 25 øre tror jeg er ikke sikker, det er på selve innleggene og så har jeg disse linkene som jeg legger ut disse reklame innleggene så er det 2 kroner pr klikk på en av tingene de trykker på.

        Er ikke helt sikker dette er sånn ca i kroner og øre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg