Intet gjort i dag, tatt livet med ro.

 

 

Etter en sen kveld i går så er det bare å ta livet med ro i dag, har sittet mest på ræva i dag og sett på tv. Litt dårlig samvittighet har jeg for at jeg ikke har vært ute på tur i dag, men å lytte litt til en sliten kropp må jeg også gjøre syntes jeg da. Tankene har jo nesten spist meg opp i noen uker nå, kan ikke vært særlig godt å spise på den sure og vonde skrotten min men det er slik det føles da. Jeg er vel som alle andre kvinnfolk født med dårlig samvittighet, det er ett ordspill eller ordtak som jeg lærte av min mormor så noe nytt er det ikke.

 

Det eneste jeg har gjort er å skrive handleliste til i morgen tidlig, det må jo gjøres det også for en handle tur i dagligvarebutikken må jo planlegges helt ned i minste detalj slik at jeg ikke går over budsjettet for mat. Det har jo blitt så dyrt så det må jeg gjøre, der står det ikke mye som jeg ikke trenger ikke noen utskeielser der nei.

Nå skal jeg se resten av farmen se hvem som ikke kommer tilbake til gården av de to kjempene som skal ut i kamp, jeg håper på Kongsberg gutten han heter Hashan jeg da men jeg får bare vente i spenning.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt da den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det måtte jeg i går og deler av i dag, er ikke helt i vater denne kroppen min om dagen.

        Dårlig samvittighet er vel vi damer født med.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det var Lasse som gikk ut av Farmen, og det var en rettferdig kamp. Melkesyra tok han på slutten. Blir sikkert Andrea som blir storbonde. De to hang jo sammen som erteris.
      Handleliste må til, og god planlegging. Det er så dyrt at jeg blir kvalm rett og slett. Kaffen var nesten 100 kr og jeg dro til Europris. Mye billigere der.
      Hadde besøk av venninna mi og det var koselig. Ha en fin uke. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg er glad at han som vant vant jeg da, ja melkesyra tok han men nå er det nok som du skriver Andrea som blir storbonde blir overrasket hvis ikke. Ja her blir handlelista planlagt helt ned i minste detalj. Ja kaffe er blitt dyrt det skal jeg hilse deg og si jeg handler bare first prise pulverkaffe den kostet 21 kroner sist jeg kjøpte det, skal stikke innom Europris og se hva det koster der i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og uke.

        Klem fra meg til deg.

      1. Politimannen fra Kongsberg og Lasse som var i kamp, og det var Lasse som tapte tvekampen. Kos deg i Kreta håper dere har sommer og varme.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg