Ingenting kommet inn enda, venter på lønnen min.

 

 

 

Det å vente på lønn er ikke mye moro, så man må bare klare seg på det man har er ikke mye igjen av maten men det holder nok til mandag det må det bare sånn er det.

 

Kjedelig men sant skal ikke klage mer på det nå for det er veldig mange som har det verre enn meg, de har til og med barn også så jeg klarer meg på det jeg har. I slike tilfeller så er jeg glad jeg bare har meg selv å tenke på.

 

Har også vært en tur oppe hos min venninne og skravlet fikk slått i hjel noen timer på den måten, og gikk hjem i sprutende regnvær så det er ikke noe som jeg ønsker å være så veldig mye ute i.

 

Nå ønsker jeg meg snø og litt kaldere vær, er ett vinter barn ble jo født den 03.12 så da kan en kalle seg ett vinter barn. Er ikke så veldig lenge nå til jeg har fødselsdag, noen uker er det jo men ikke så veldig lenge til slik tiden flyr om dagen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper nå virkelig at pengene dine kommer inn på mandag. Er så irriterende og vente på noe man trenger sårt. Ventet i det vide og det brede på matvarer og vi var skrubbsulten både mannen og jeg. Men omsider kom varene og alt på plass. Nå kan helgen komme. I morgen skal jeg gå tur må få skikk på ryggen. Komme meg i gang med gå turene igjen, slippe behandlinger hos kiropraktoren. Sliter med prolaps nede i ryggen. Ikke så behagelig akkurat. Kos deg med Gullruten mens jeg ser på Hver gang vi møtes. God helg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja ne får bare komme på mandag eller i løpet av neste uke, jeg får jo mine faste kroner på mandag men hva hjelper det når det var før helgen jeg hadde trengt dem så jeg hadde fått handlet inn for helgen. Måtte dere vente så lenge på varene deres, godt dem kom til slutt da. Jeg er ikke noe glad i helger og helligdager, denne helgen blir verre men det går da.

        Prolaps er ikke godt det veit jeg, det beste er vel og være litt i bevegelse. Ja jeg skal kose meg med gullrekka og senkveld.

        Ønsker deg en riktig god fredagskveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er ikke kjekt å være pengelens, lag deg noe god gjærdeig, boller og rundstykker, koster jo omtrent ingenting, lager ofte gjærdeig her, men liker jo å bake, mannen ser på hver gang vi møtes, liker ikke det jeg, ha en fin kveld, hva ser du på? Klem fra her❤️

      1. Hadde ikke gjær så baking blir det ikke, fingrene og hendene mine er så vonde at det går ikke.
        Jeg ser heller ikke på hver gang vi møtes, jeg ser på familiens ære.

        Ønsker deg en riktig fin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg