Ingen skal få knekke meg det tillater ikke jeg.

 

 

 

Jeg har bestemt meg for ingenting skal kunne knekke meg selv om det er de som prøver så godt de kan, men det klarer de ikke for jeg har bestemt meg for at jeg skal være sterk selv om de går for langt.

 

Har jo ingen som kan hjelpe meg eller som jeg kan prate med, så der må jeg stå alene jeg pleier og si at det er meg mot verden og det går faktisk helt fint det må jeg jo bare venne meg til her i livet.

 

På en slik dag som dette så savner jeg familien men så har jeg ingen som skjønner hvordan det er å stå helt alene, for de har jo aldri prøvd hvordan det er å ikke ha noen nære og kjære å lufte ting med.

 

Her i kommunen så er det ikke så mye hjelp å få, så her får en klare seg helt alene og det skal jeg klare så bare ta det helt med ro.

 

Savner deg noe helt sinnssykt kjære mamma for du hadde forstått og sakt hva jeg skulle gjøre med alle de forferdelige kommentarene jeg har fått i det siste, jeg har gjort som jeg pleier og det er å ikke godta og bare slette dem så de ikke får se dagslys for det er vond lesing det enkelte får knirket ut av seg og ned i kommentarfeltet mitt.

 

Vil dere at jeg skal publisere alle kommentarer som kommer inn så skal jeg gjøre det, bare for å si det sånn er det ikke pen lesing har ingen akkurat nå for dem som kom inn hele forrige uke har jeg slettet  men jeg kan godt publisere dem som kommer inn fra nå av men jeg svarer ikke avsender for da gir dette menneske seg hvis det er ønskelig.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg synes ikke du skal godtkjenne stygge kommentarer. Folk som sender ekle kommentarer bør ikke få noen “plattform” å gjøre det på. Ser ingen dem så slutter de vel. Det er det jeg tenker. Håper du ikke får flere sånne. 🙂

      1. Nei det menneske skal ikke få min blogg som den plattformen som hen kan skrive all sin dritt på. Nei det var en lur tanke den skal jeg også ta og bruke.

        Nei jeg håper ikke jeg får flere av disse vonde og ikke minst sårende kommentarer fra den personen, jeg veit jo hvem det er.

    2. Jeg tror det er mulig å blokkere en enkelt IPadresse om nødvendig. Så om det er samme mennesket som leker nettroll og vedkommende har samme IP hele tiden, så skal du visstnok kunne sperre vedkommende ute. Mange har fast IP pga fiber, men noen har fremdeles variabel. Du får sjekke det der litt, eventuelt kontakte blogg.no om du behøver litt teknisk forklaring/hjelp.
      Det er ikke alt man skal godta selv om man har kommentarfelt i bloggen.

      1. Denne personer tar jeg på skrive måte og hvordan den skriver. Det menneske kan jo bare holde på med sine mange IP adresser, det menneske skal ikke få ture fram som hen vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg