Ikveld kan jeg krype til sengs med et smil om munnen.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer jeg kommer med det om litt, det er noen som tror at jeg er fra Trondheim for at jeg holder med og heier på Rosenborg men det er jeg ikke for jeg er fra Kongsberg i Buskerud. Men jeg er en ihuga Rosenborg fan og det kommer jeg alltid til og være, i kveld kan jeg krype til sengs med et smil om munnen for i kveld så slo Rosenborg Molde 3-0 og det med en mann utvist i hele andre omgang å det var en deilig seier for Rosenborg.

 

Men så var det en ting som jeg må få sakt og det er god natt til dere alle sammen, nå skal jeg snart gå ut med Elvis gutten min sånn at han får gjort det han skal før vi finner senga og tar natta her i huset. Får håpe at jeg får en hel natts søvn, så jeg er utvilt i morgen for det trenger man når man er syk i samme slengen.

 

For nå er jeg så trøtt og sliten at jeg trenger noen timer på øyet, så får en bare inderlig håpe at en får det da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg