Ikke mye gjort i dag, nå er det snart farmen.

 

 

 

Har faktisk ikke gjort mye litt er blitt gjort da, som å lese blogger og drukket kaffe spiste jo også litt frokost. Da jeg satt med frokosten klokken 10.45 så det ble ingen tidlig morgen her, etter en natt med dårlig søvn jeg sov jo litt da mellom klokken 07.00 til 10.15 skulle jo ha ønsket at en hadde sovnet litt før.

 

Venninnen min ringte under frokosten, så da jeg var ferdig så gikk jeg opp til henne og drakk atter en kopp kaffe og skravlet litt. Så gikk jeg opp på butikken for henne så hun fikk handlet inn det hun skulle i dag.

 

Så er det farmen i dag med storbonde valg, og jeg er bombesikker på at det er hu IC kjerringa som blir valgt av hu Tove som røyk på søndag. Jeg skulle jo ønske det blir han Thor men ut fra klippene fra kveldens farmen ble vist så er jeg enda mer sikker på at det er hu IC som hun hadde valgt.

 

Og så har vi jo valget i USA da, han Donald tror han sitter på Trumf kortet på at han vinner hele valget. Hvordan kan han være så sikker på det, han skal jo holde USA sin største smitte fest, som folk kaller det er han faktisk så dum.

 

Jeg håper det er han andre som vinner president valget, for USA har da fortjent å ha en annen som styrer skuta som har litt mer i hodet enn Donald.

 

Skal ikke skrive noe mer om det, dette var bare mine tanker om denne saken som omhandler USA valget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det valget i USA tror jeg blir galt uansett hvordan det ender. Trump virker som en forvokst guttunge, som prater før han tenker, å virkelig ikke kan snakke for seg. Men Biden, han gir meg en ekstremt dårlig magefølelse, så jeg tror nesten ikke at det blir bra uansett hvordan det ender.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg