Idag så har det vært sol og fint, gikk en ny vei i dag.

 

 

 

Ny og ny jeg har jo gått den veien mange ganger, men ikke en gang etter at min mor døde for jeg har ikke hatt noen grunn til å gå der.

 

Så på morgenen i dag så bestemte jeg meg for å gå der igjen, det er så fint å gå langs elva når det er fint vær. Og så var det lønnsomt og gå der også, fant jo noen tomflasker som jeg måtte gå å pante før jeg startet hjemveien så ja det lønnet seg å gå den veien hele 40 kroner ble det en vei og noen til på vei hjem det var fem stykker som jeg skal pante på mandag.

 

Da jeg nesten var hjemme så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne, drakk kaffe og skravlet noe som er veldig koselig. Så var jeg oppe og handlet for henne, er godt å føle seg til nytte for noen.

 

Så ble det mer kaffe, og  så bar det hjem igjen til tv og litt mat det ble salat på meg til middag så det var ikke noe mer ekstra elegant enn det.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så bra at du hjelper venninnen din. Kaffestund er ikke å forakte, og heller ikke en god skravlestund. Salat er godt, og det er mange ting man kan ha oppi som metter.
      Det går bedre med gubben. Lege i dag til sjekk. Håper man slipper å vente i en evighet som forrige gang. Skal passe på og handle litt på veien. Mat må man ha. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de kaffe og skravlestundene er dagens høydepunkt. Salat er godt det ja hadde ikke så mye å putte oppi ble noen tomater fra egen plante og isberg salat.

        Håper alt gikk vel med legesjekken, og ikke det ble så lang ventetid.

        Ja mat må man ha, så får håpe du fikk handlet inn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det er en kjempefin runde akkurat den som jeg tok i går og dagen før.

        Ja det er en av dagens høydepunkt, med kaffe og skravling med venninna mi.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        I går på onsdag så fylte min sønn 18 år.

        Klem fra meg til deg.

    2. Salat kan være svært elegant det. Fikk et par salatblader med noen hakkede valnøtter og litt olje/eddik dressing på som forrett ved en elegant middag en gang. Fint dandert, og elegant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg