I natt er det klokkestille natten, vintertiden kommer.

 

 

 

Ja så er det denne tiden på året igjen at vi skal stille klokken da, jippi det blir nå stilling over til vinter tid eller som jeg pleier å si vi stiller den tilbake til vintertid. Mange som lurer på om det er fram eller tilbake, på høsten er det tilbake og på våren er det fram. Kan jo si det på en annen måte også om våren tar man fram sommeren med å sette fram ute møblene, så til høsten så tar vi de utemøblene tilbake til boden igjen.

 

Jeg slipper å gjøre noen verdens ting for alle klokkene her i huset stiller seg selv de, sånn er det vel med de fleste mennesker i dag. Så de fleste kommer vel ikke til å stille noen klokker i dag, men gjør de ikke det de som må stille klokkene så kommer de en time for tidlig på jobb i morgen de som skal det men det er deres problem og ikke mitt.

 

Nå sitter jeg og ser på fotball på tv Norge Rosenborg mot Lillestrøm heia Rosenborg for min del, og så er det skal vi danse i kveld det må jeg få med meg ellers så veit ikke jeg hva det blir til resten av kvelden.

 

Er vel mange som skal feire denne ufyselige sikken Halloween  her i byen har de fått beskjed om å gå skånsomt fram etter hendelsen som skjedde den 13 oktober der 5 ble drept og mange ble skremt, jeg er en av dem som ble skremt så jeg kommer ikke til å åpne døra om det ringer på eller banker på i kveld sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Skulle ønske vi slapp å stille klokka. Her i Finnmark stuper vi rett inn i mørket,3 uker før mørketida er et faktum,når vi stiller klokka om høsten. Ønsker deg en fin lørdagskveld 💜

      1. Ja er nå enig med deg der, dere har det nok mørkere enn oss her er det stupmørkt nå. Klokken skal stilles til vinter tid i kveld/natt, det var jo det jeg skrev i overskriften mener jeg er ikke sikker.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Akk ja. Den tiden på året. Noen klokker stiller seg automatisk og veggklokke må jeg nok stille. Heldigvis kom Magnus videre i Skal vi danse. Nå er det Skavlan og tror vi må se noe annet. Skikken Halloween feires ikke her, og ingen kommer på døra! Ikke har jeg snop heller. Var og gikk tur i skogen i dag. Deilig når det er stille. Ha en fin kveld og klem til deg fra meg.

      1. Ja heldigvis så gikk Magnus videre, jeg ser på en film på kanal 6 jeg den er så fin.

        Ja ingen kom hit i kveld og håper ingen kommer i morgen kveld heller ingenting å få av meg heller for snop har jeg ikke, og de grønnsakene jeg har må jeg ha til middagen min i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre og alle mine klokker stiller seg selv.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg