I natt er det klokke snu tid.

 

 

 

 

 

Nå skal vi jammen snu klokke til vintertid, og med det fikk jeg ett spørsmål av venninnen min og det var hvilken vei skal vi snu klokka.

 

Jeg har laget meg en regle på det og det er at på våren så tar vi fram hagemøblene og da stiller vi klokken fram mot sommeren, og på høsten tar vi tilbake hagemøblene i boden og da stiller vi klokken en time tilbake. Veit ikke om det hørtes logisk ut men det er på den måten jeg husker hvilken vei en stiller klokken og når, men hva med dere syntes dere det hørtes logisk.

 

Nå sitter jeg å ser på skal vi danse og det er moro og spennende å se hvordan dette går og hvem som ryker i kveld, jeg syntes alle er flinke men det er tre som skiller seg ut Andreas og Birgit og Nate.

 

Skal ikke si de andre ikke er flinke men de skiller seg veldig ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja man har forskjellige måter å si det på.

        Jeg har sett på skal vi danse i går og Skavlan.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ja stilles tilbake.
      Ikke så mye å se på tv.Følger ikke med på alt som går på lørdag.
      Ønsker dæ god natt.

      Klem

      1. Jeg syntes det var mye å se på tv i går kveld men så følger jeg med på skal vi danse og Skavlan, men ellers så var det lite gikk å la meg etter Skavlan så det ble ikke så sent som det pleier her.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja den er ganske fin for da husker en i alle fall hvilken vei klokken skal stilles, den slår ikke feil for slik er det.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg