I morgen skal jeg til psykologen.

 

 

 

Ja det er noen ganger man må få ryddet opp i det rotet som er i hodet, veit det ikke er billig men må man så må man sånn er det bare. Nå er det nok noen som river seg i håret da sier jeg bare ikke dra så hardt for da får du bare flekker på hodet til jul og det vil du vel ikke, må være fine på håret når du skal feire jul med familien.

 

Det koster jo 1500 kroner men da får jeg jo dropp noe annet tenker jeg da, men hva det får jeg bare være taus om så ingen ser på dette som tigging det er det ikke kommer bare med rene fakta sånn er det bare.

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg