I morgen skal jeg ha samvær.

 

 

 

Ja i morgen skal jeg ha samvær med minste mann, vi skal på bowling og det syntes han er moro og gjøre. Der skal vi også spise, det blir nok pizza det er godt så da blir jeg mett i morgen også. Og det er ikke jeg som betaler denne gangen og det er jammen bra, for så mye har jeg ikke for hånd nå.

 

Skal ikke skrive så mye mer om det, kan heller skrive mer i morgen om det. Nå i natt håper jeg bare at jeg får meg en god natts søvn.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Blir litt medisin for deg dette, nyt!
      Bowling er gøy…. og når selskapet er så fint så blir det skikkelig kos.

      Takk for den ærlige og flotte bloggen din.
      Jeg ønsker deg alt godt.

      Klem

      1. Ja det var et kjempefint samvær og lille gutt som har blitt så kjempelang gjorde dagen, bowling er gøy for både store og små og jeg nøt hvert sekund.

        Ja her får dere en blogg om meg og mitt liv på godt og vondt, men det finnes noen som ikke liker alt jeg skriver og har en annen mening om hvordan mitt liv er men det bryr jeg meg ikke noe om.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Å så koselig – skjønner at det innfridde og ble vellykka! Gode minner å tenke på! Er så glad for at du forteller og ikke pynter på noe som helst! Gode klemmer oppover Lågendalen! <3

      1. Ja vi hadde det virkelig fint, det er mange fine minner å tenke på og se på bildene. Er jo slik livet mitt er og da er det ikke noen vits i å pynte på det, da er man jo ikke ærlig for livet er ingen dans på roser ikke for noen tror jeg da.

        Tok dem imot de klemmene som ble sendt oppover Lågendalen haha måtte bare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg