I morgen skal jeg gå meg en litt lengre tur, tannlegen har flyttet.

 

 

 

Har ikke skrevet noen handleliste over det jeg trenger så jeg kan gå for å finne ut hvor de har flyttet denne tannlegeklinikken her i Kongsberg, tror jeg veit hvor de har flyttet men jeg er ikke sikker og da får  jeg gå bort dit jeg tror det er for jeg vil vite det helt sikkert.  Det holder med å grue meg som bare det for å gå til tannlegen om jeg må lete etter hvor det er i tillegg, for jeg veit at jeg kommer til å grue meg noe så inn i hesteræva til å sette meg i den stolen til tannlegen.

 

Nei nå får jeg avslutte denne sytinga at jeg gruer meg til den timen til tannlegen.

 

Men ja slik er det bare så jeg skal gå å finne ut av det da jeg egentlig skulle gått i butikken i morgen tidlig, trenger bare en ting så det kan vente til etter jeg har vært hos tannlegen på tirsdag for jeg har noen gryn igjen til kjøleskapsgrøt både i morgen og tirsdags morgen.

 

Nå skal jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg selv ned i sørpa, eller langt ut på viddene for det kan det ende opp med nå.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hihi, du er som meg – stikker avgårde og finner ut hvor ting er slik at du ikke mister noe tid med å leite….! Sånn gjør jeg også! Det er ikke syting å grue seg til tannlegen og si det! Jeg gruer meg alltid VELDIG…..! God klem <3

      1. Ja jeg må være hundre prosent sikker før dagen kommer for det å surre rundt og lete den dagen jeg har time det orker jeg ikke ha noe av, godt jeg ikke er alene om å være slik.
        Jeg gruer meg alltid uansett hva jeg skal men ekstremt ille da jeg skal til tannlegen, kjenner med deg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Må og alltid finne ut hvor jeg skal🤗men er vel en av de heldige som ikke gruer til tannlege, ha en fin dag, her regner det i dag, og det er lenge siden, på lørdag reiser vi en uke til kreta, hva tid var det du skulle reise?

      1. Jeg fant det til slutt fy så vanskelig det var å finne, da er du heldig ja som ikke gruer deg til tannlegen.

        Dagen blir nok bra her er det bare grått og kaldt, kommer vel litt regn etter hvert her også.

        Å du må ha en kjempefin tur i Kreta, jeg reiser til Spania den 26.11 og fram til 3. 12 feirer bursdagen min der før jeg reiser hjem til kalde Norge igjen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg