I morgen så skal jeg to ting på en dag, det er ikke noe jeg er vant til.

 

 

 

Starter innlegget med litt om dagen i dag, startet dagen med å ringe banken for jeg hadde i løpet av natten fått en melding om at min konto var blokkert og at jeg måtte gå inn på en link som var lagt ved i meldingen. Jeg fikk det for meg at her var det noe som ikke stemte, så jeg gikk ikke inn på den linken men ringte banken og det gjorde jeg lurt i for de hadde ikke sendt meg noen melding og det som sto i den meldingen stemte ikke for alt var i orden med min konto.

 

I morgen starter jeg dagen med en synstest hos optikeren, er en stund siden nå så jeg fikk innkalling til det så jeg må nok til pers igjen og få meg nye briller for jeg ser litt dårlig med de brillene jeg har nå. Skal ikke si så mye mer om den saken, for jeg får jo bare pes hvis jeg bare nevner at det blir dyrt med nye briller som det faktisk er.

 

Og så skal jeg i begravelsen til min onkel.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Bra du ringte banken for å sjekke! Tenker med skrekk og gru de som går inn på slike linker.

      Tenker på deg i morgen når du skal i begravelsen til din onkel ❤❤❤

      Lykke til hos optikeren 😊

      Ønsker deg en superfin torsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja for det var noe som ikke stemte med den meldingen en konto blir ikke blokkert men stengt og så var det ikke nummeret til banken det var skrevet fra, tenk om det var flere som fikk den meldingen og gikk inn på den linken huff og meg.

        Nå er jeg hjemme fra optikeren og jeg må til pers med nye briller.

        Nå skal jeg gjøre meg klar til begravelsen snart.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. ja,dyrt med briller,men er vel ikke vanlig å få nye etter 3 år?Ha en fin dag,håper begravelsen blir en fin stund,klem

      1. Ja det er dyrt med nye briller, jeg veit ikke om det er vanlig med nye briller etter 3 år men jeg må i alle fall til pers med nye briller.

        Det går nok greit i begravelsen er jo ikke noe moro men det blir nok en fin stund.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg