I morgen så skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på lenge.

 

 

 

 

 

Nå lurer dere nok på hva det er det kommer jeg til veldig fort, jeg skal på en konsert som   Kirkens Bymisjon arrangerer i Kongsberg kirke det er en gratis konsert.

Jeg har ikke vært på konsert på over 20 år uten å ha vært aktør selv via korpset jeg har spilt i eller koret jeg sang i, har ikke sett at jeg kunne eller kan unne meg slikt når det koster penger så det er veldig bra at det blir laget i stand slike gratis tilbud for da kan jo jeg også unne meg en kulturell kveld.

 

Ser ut til at det skal være flere slike konserter som har fri adgang i kirken her før jul, da skal jeg stille opp har alltid vært glad i sang og musikk.

 

Gleder meg veldig.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Høres koselig ut,kjekt noe er gratis,,nå blir det farmen,hvem blir storbonde, blir vel hun som var så upopulær, ha en fin kveld,klem fra meg

      1. Ja det er kjempebra og at det er gratis er kjempebra for ellers så hadde jeg ikke kunnet gå på noen konsert, gleder meg noe så utrolig mye.

        Farmen ja det ble jo hu Cathrine som ble storbonde, jeg syntes hu er ei tøff dame hu er upopulær der inne men hvorfor kan jeg ikke forstå.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har hørt mye godt og fint om denne konserten, så jeg gleder meg veldig til å gå dit. Skal nok være der i god tid jeg er ett slikt menneske som alltid er 15 minutter før de åpner dørene og ikke minst når jeg skal møte noen, bra plass får man uansett i den store og fin kirka vår.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du koser deg masse på konserten i dag. Det er bare herlig at det er gratis. Fikk med meg Farmen, og at ho fra Alta ble storbonde igjen forbauser meg ikke. Har ikke sans for en person som behandler andre på den måten hun utviste ovenfor Bjørk. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg koste meg veldig på denne konserten, ja det var og er veldig fint at det finnes slike gratis konserter. Nei det forbauset ikke meg heller, har heller ikke sansen for henne hun er rett og slett veldig ondsindig mot flere der inne.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg