I kveld så må armen hviles godt, for den er ikke noe god i dag.

 

 

Tok ett bilde som bevis på at armen har hovnet opp og er vond i dag, det er andre kvelden den er slik håper bare det går over snart.

 

Men jeg har da gjort noe i dag annet enn å være i lag med venninnen min, det er dagens høydepunkt det å være i lag med henne og skravle om alt og ingenting.

 

Har også gått meg en tur den ble ikke lang men den ble fin, ja for vi har hatt strålende vinterdag ikke så varm men med mye sol.

Men da jeg kom hjem så var ikke veien til sofaen kort, måtte hvile armen for fy så hoven og vond den var. Har jo trent den forsiktig som jeg fikk beskjed av legen på sykehuset, veit ikke om det er årsaken til denne hevelsen eller det er noe annet som gjør det.

 

Nå sitter jeg og glor på tv, ser på hver gang vi møtes ja nå er det nyheter da.

 

Lag dere en fin lørdagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Nei det er ikke mye godt, ikke vet jeg men det er nå slik det er.
        Takk så mye det blir vel bedre etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg