I kveld så fikk jeg meldingen jeg hadde ventet på.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

 

I kveld fikk jeg den meldingen som jeg hadde ventet på så lenge, å det var en gledelig melding hurra jeg skal ha samvær med mine to nydelige gutter på torsdag. Etter smittetallene her i Kongsberg så hadde jeg aldri trodd det, for vi her i byen har jo mye mer smitte enn de har i bygda der minstemann bor  og i Sauland der min eldstemannen bor men den smitten som er her i byen er under kontroll.

 

Jeg gleder meg faktisk til torsdagen for å treffe guttene spise pizza på pepespizza, for så å dra på kino veit ikke hvilken film vi skal se men det blir koselig uansett.

 

La ved en klikk, klikk som genererer 1 krone pr klikk til meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Bodylab Just Nuts (400 g) – Cashews//Bodylab Protein Bar Mix Box//Bodylab Almond Butter (1 kg)

10 kommentarer
      1. Ja det varmet hjerte mitt at jeg faktisk får møte dem, blir jo siste gangen for i år.

        Jeg skal kose meg med gutta det gjør vi hver gang vi møtes.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så koselig!!
      Håpe du får en flott dag, i lag med gutta dine.

      Håper at de nye medisinene virkelig “slår inn” og hjelper deg!
      Får man ikke sove, så funker ingenting annet heller.

      1. Ja jeg ble faktisk veldig glad og lettet over at jeg fikk samvær, ettermiddagen og kvelden i morgen blir virkelig flott.

        De nye medisinene har virket veldig bra til nå, å jeg har sovet veldig godt de siste nettene deilig som det er.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Det var veldig bra at du får møte guttene dine.Det e bra for dere alle.
      Klikker og klikker.
      Ha en fin ettermiddag
      Klem fra mæ

      1. Ja det blir kjempe godt både for meg og guttene, har hatt en travel dag med å kjøpe julegaver til dem så derfor er jeg sen med å være innpå her inne.

        Tusen takk for klikkene.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg