I kveld blir det ett helvetes vær ser det ut til.

 

 

Det skal bli både regn og torden og lyn,  værmeldingen sier i natt det hadde vært ønskelig men kommer det i kveld så blir det en lang natt. Jeg er dritt redd slikt vær torden og lyn med andre ord, begynner det om natten når jeg har sovnet så sover jeg igjennom det. Starter det på kvelden før jeg har sovnet så er det verre, får jo ikke sove hvis det tordner for da er jeg dritt redd ja det er jo ikke torden som er farlig men lynet det kan jeg skrive under på at jeg veit. Får bare håpe det begynner og regne før lyn og torden starter, det er bare grunnet brann faren i naturen sånn at vi slipper skog, lyng og gressbranner.

 

Regnet trenger vi for det er så tørt i naturen  men kommer det styrtregn så er det fare for oversvømmelser grunnet at bakken tar ikke vannet til seg, da kan det fort bli flom og oversvømmelser og mye ødeleggende for hus og bygninger kan også bli mye sten og jordras.

 

En ting er godt og det er godt egentlig men skulle ønske vi fikk gjort noe med og det er været, men det får vi ikke gjort så der må vi bare ta det været vi får.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Trasig å engste seg i sånt vær! Ja, vi får håpe det regner først – har gjort det her, men ikke mye! Håper du får sove godt i natt! Klem <3

      1. Ble skremt av lyn nedslag som yngre, derfor er jeg engstelig en dag i dag. Jeg håper på skikkelig regnvær før det starter med torden og lyn, har det regnet og tordnet og lynt hos dere? det har det ikke gjort her enda heldigvis. Jeg håper også at jeg får en god natt med god søvn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg