I går så prioriterte jeg meg selv framfor bloggen.

 

 

 

 

Ja som dere så kom det ikke så mange innlegg fra meg, grunnen til det var at jeg valgte og ikke være så mye på nettet og valgte bort alt som heter blogg og andre sosiale medier. Koste meg med god mat og godt drikke i stedefor å føle på presset med å måtte oppdatere blogg og alt mulig annet på nett.

 

Det var veldig godt å kunne bare være meg og den 13 år gamle Elvis gutten, noen ganger så er det godt for ei som fyller femti år den 3 desember i år. Da koset jeg meg med den tretten år gamle hunden min som er en nydelig liten Australsk silky terrier som er alt for meg, håper at vi har mange gode år til for jeg lurer på hvordan det skal bli med meg når han ikke orker mer. Nei det klarer jeg ikke å tenke på mer så jeg nyter hver dag med han og vi to koser oss som hver dag som det skulle ha vært den siste.

 

Så i går kveld så hadde vi vår lille egentid, og det var kjempe godt og veldig deilig og ikke tenke på noe annet enn seg selv og ingen andre enn meg og Elvis gutten jeg åpnet ikke opp døra når det ringte på jeg ville ha helt fred og det fikset jeg selv. De som ville ha kontakt med meg måtte ringe og den som ringte på døra den ringte ikke på telefonen så var det ikke så veldig viktig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Det er kjempeviktig å tenke på seg selv, for blogg skal være en koselig hobby man gjør når man har lyst og føler for det. Slik er det hos meg. Jeg har nå nedprioritert blogg en stund, men det er fordi jeg har hatt det travelt, og da blir blogging nedprioritert.

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er godt og få slappe av og ikke tenke på noen verdens ting, det er utrolig deilig og slappe av.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Hei Aud- Marit,

      Jeg fant bloggen din først i dag og har kommentert innlegget hvor du måtte ta farvel med Elvis. Har lest litt flere av innleggene dine og syntes det er så koselig å lese om han. Jeg ser du skriver at han var en Australsk silky terrier, men det stemmer ikke. Når jeg hentet Elvis i Sverige og med hans dokumentasjon fra eier der og veterinær, var moren hans en chihuahua og pappan hans en Yorkshire terrier. Artig kombinasjon som resulterte i en utrolig søt skapning.

      Klem fra Silje

      1. Ok jeg bare holdt meg til det veterinæren som mamma brukte til han og han så at det var en Australsk silky terrier, ja han var en utrolig søt skapning med en sterk personlighet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg