I går så leste jeg ett innlegg hos bunny at det skulle være bloggtreff i Drammen.

 

 

 

Jeg leser flere innlegg på bloggen til bunny men dette satte tankene mine i gang, det er noe jeg har hatt lyst til og det er å være med på bloggtreff. Men så kom tanken er dette noe for meg for jeg har litt sosial angst for å si det sånn, er jeg bra nok vil noen prate med meg eller blir det som det alltid har  vært at jeg føler meg alene selv om jeg er sammen med mange. Jeg har veldig lyst men tørr jeg være med, har jeg råd til å være med er jo billigere å komme seg til Drammen enn til Trondheim som det er bloggtreff samme helgen så jeg tror jeg skal være med. Så kanskje vi sees den 3 juni i Drammen.

 

Må bare se om økonomien sier ja også for jeg skal i konfirmasjon helgen etter, jeg håper i det lengste at jeg kan være med på dette for det hadde vært moro.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Aud-Marit.. jeg tenkte veldig mye på deg da jeg bestemte meg for å prøve få dette til. Det er ikke bare bare å kunne reise til Trondheim, jeg har ikke råd, så da tenkte jeg det var en ide å prøve få til noe her nede for oss. Dessverre var 3 juni eneste datoen jeg kunne få dette til. Men håper du/dere er med 🥰🐰

      1. Jeg syntes det er koselig. Jeg skal prøve å komme er det noen påmelding til dette eller er det bare å komme?

        Ønsker deg en kjempefin kveld. Klem fra meg til deg og dine.

        1. Tenker det er lurt at du sender meg beskjed når du vet. Og hva du vil være med på. Når dette nærmer seg så skal jeg handle noe enkelt å ta med på turen til Gulskogen, vafler eller noe, da er det greit å vite i forkant hvor mange vi blir. Og så må jeg bestille bord på Alpenhaus til det antallet vi blir.. og det du skrev i innlegget ditt, ikke tenk på det, jeg skal ta vare på deg, du vil få en hyggelig og fin dag, jeg lover 😜🥰 klem til deg

          1. Jeg tror helt sikkert at jeg kommer, skal gi deg beskjed når det nærmer seg så klart.
            Og det blir nok med den første delen og en kafe tur i Drammen før jeg tar toget hjem igjen, hadde vært gøy å være med på Alpenhaus men det blir det nok ikke.
            Du er jo bare god .

            Lag deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg