I går fikk jeg mail fra Egmont, blogg.no

 

 

 

 

I går fikk jeg mailen jeg har ventet lenge på, ja det var faktura grunnlaget for det jeg tjente på bloggen i juli. Det ble jo en del takket være kokkejævel som fikk bloggen min opp og fram en liten stund, det vil jeg også takke han veldig for var jo ikke vant til at min blogg svevde langt over det jeg er vant til.

 

Vil også med det takke dere som leste og leser bloggen min for at jeg nå er der bloggen min er nå også, jeg var litt redd for at den skulle falle rett i det sporet jeg var vant til men det har den faktisk ikke gjort.

 

Blir en god utbetaling for den måneden og det er jeg glad for, og jeg får jo også den mailen for denne måneden også. Ikke så høy sum som i juli men det ser ut til at det blir en bra sum denne måneden også, før han fremsnakket bloggen min så var det hver fjerde måned jeg fikk denne type mail så tusen takk til kokkejævel for at du gjorde dette.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

13 kommentarer

Siste innlegg