I dag våget jeg meg ut, er redd hver gang jeg går ut.

 

 

 

Ja jeg våget meg ut i dag også, var rett og slett redd da jeg gikk ned trappa men da jeg kom meg ut så testet jeg føret og jeg hadde godt grep med sko mine. Men så gikk jeg ned på kjøpesentret og kjøpte meg brodder, fikk de som jobbet i den butikken til å feste broddene på skoa mine var slike som det var gode pigger under hele skoen min og de satt veldig godt på skoen. I morgen skal jeg få kjøpt meg tursko og da skal de broddene på de skoene ved hjelp av de som jobber der i butikken, får de ikke på selv med en hånd så det må de bare gjøre det er en del av å trene på å ta litt mer plass her i verden ett lite skritt på veien.

 

Var også oppe hos venninnen min til gode samtaler og kaffe, var også i butikken handlet både for henne og meg selv  to fluer i en smekk sier jeg da hjelp noen som trenger det og få i hus det jeg trenger selv også da.

 

Og da jeg kom hjem så har jeg glodd på tv, mye sport nå som det er håndball VM for herrer.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Nå må du ta det pent ja…så flott at du får hjelp.
      Glatta er skummel, jeg har jo selv ødelagt meg på glatta for noen år tilbake..
      God klem og God morgen…Ta godt vare på deg selv min venn <3

      1. Jeg tar det pent for jeg har tatt skrekken etter dette, ja hun hjelper meg og jeg hjelper henne. Glatta er veldig skummel så i dag selv med brodder så tar jeg det veldig pent, huff da skadet du deg veldig den gangen?

        Jeg tar veldig godt vare på meg selv, i dag har jeg vært på sårskift og bytte av bandasje.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg brakke bekkenet på hele tre steder og lå på sykehus en stund og etterpå måtte jeg ha hjemmesykepleier her hjemme..
          Det var helt forferdelige smerter..Så glatta har jeg respekt for <3

          1. Å fytti katta det hørtes helt forferdelig ut, ja de smertene er helt forferdelige godt du fikk god hjelp.

            Ja det forstår jeg veldig godt, jeg har ikke bare respekt for glatta jeg er livredd for den.

      1. Ja det var godt å ta fatt på hverdagen igjen, og jeg har savnet de skravle stundene og kaffe kosen.

        Ja det var kjempegodt med broddene, føler meg bittelitt tryggere med dem må vel bli vant til at de tar i isen og snøen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klen fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg