I dag startet jeg turen i fint vær og den endte med regnvær, jaja det er vårvær det.

 

 

 

 

Ja det er vår for her går jeg rundt ute på tur og nyser og klør i øynene, så da er pollen sesongen i gang. Turen startet i fint vær så ble det gråere og gråere utover dagen, på vei hjem utpå ettermiddagen så startet regnværet noe som gjør godt for da forsvinner vel snøen etter hvert. Har fine bare veier i parkene er det litt bløtt da sier jeg bare hva gjør vel det det setter fart på gresset og vårblomstene, og ikke minst det lauvas ja skogen livner til igjen og det er fint å følge med på syntes jeg jeg er vel litt rar sånn.

 

De har begynt og sope opp grusen de har strødd med i vinter, det er også ett tegn på vår da det tar vårrengjøringen av gangveier og andre veier.

 

Det ble en enkel middag i dag det ble makaroni og kjøttdeig i kjøttsaus, det var en deilig middag for en ja meg. Ellers så har jeg sett på tv nå er det sommerhytta men jeg skal avslutte den tittingen, for klokken 20.45 skal jentene i fotball spille mot Nederland på NRK 2 det blir en spennende kamp.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er ett skikkelig vårtegn det, nå som sommerhytta e på tv ett av de virkelige våreventyr.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg