I dag skal jeg til legen håper jeg får litt hjelp nå.

 

 

 

 

Jeg fikk svar ganske fort i dag på morgenkvisten, fikk time klokken 11.00 gleder meg ikke akkurat til den timen eller hva som blir sakt eller gjort før den eller etter den.

 

Men jeg er redd for at det ikke er mye å få gjort med den armen, ønsker jo at det er noe jeg kan gjøre eller få litt ekspert hjelp men jeg har ikke troa på det. Er jo bare å vente og se noe galt er det jo for slike smerter og andre problemer dette bruddet har voldet etter operasjonen.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Godt at du fikk time i dag, og jeg håper at du får røntgen. For det bør sjekkes opp for sånn kan du ikke ha det. Det heter timeavtaler inne på HelseNorge, eller du spør dem som sitter i luka. For hjelp må man ha. Ønsker deg masse lykke til, og klem til deg fra meg.

      1. Ja nå må jeg ha hjelp har jo vært slik i flere uker nå, håper jeg får røntgen i dag eller i morgen.

        Takker så mye.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg