I dag skal jeg noe jeg skulle ha gjort for lenge siden.

 

 

 

Ja i dag skal jeg noe jeg skulle ha gjort for lenge siden, jeg skal på min mor sin grav der skulle jeg nok vært for lenge siden. Jeg har faktisk ikke vært der siden den dagen hun ble begravd, har bare ikke klart å gå dit selv om ønsket har vært der. Hun ble begravd den 24.01-19 så det er noen år siden, savner henne veldig men som jeg pleier å si jeg møter jo ingen av de som ligger der ute selv om jeg går dit. I dag skal jeg være med en nabo som skal dit ut, jeg har ikke sett støtta som vi kjøpte til hu mor en gang så nå er det vel på tide vil jeg si da.

 

Skal også plante blomst der ute en slik påskelilje eller pinselilje ikke veit jeg men plante det skal jeg i dag, og går det greit så skal jeg gå dit ut litt oftere har jo ikke så mye annet å gjøre om dagen så det blir jo en grei tur i løpet av sommeren.

 

Lag dere en fin søndag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Takk. Det gikk fint det har ikke vært der annet enn når det er snø og vinter så vi lette etter graven en stund, fant den til slutt så nå skal jeg gå dit ut litt oftere.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg