I dag så var jeg på medisinsk yoga og litt mer enn som så.

 

 

 

Jeg sto opp og skulle handle men det kunne jeg glemme, har vært og handlet inn litt nå så det blir litt mat på meg denne helgen også.

 

Og så har jeg vært på medisinsk yoga det var noe som jeg følte jeg fikk utbytte av, fikk med meg noen øvelser hjem så jeg kan gjøre noen øvelser når jeg føler at jeg må. I dag så våknet jeg med smerter i ryggen men det gikk bra, er fortsatt helt forferdelig vondt men det får jeg leve med sånn er det bare.

 

Har også gått meg en fin tur langs ved elva, det er så fint der nede ved elva der trives jeg veldig godt. Hvis det er like fint og varmt i morgen så vil jeg ta meg ett bad, det er noe jeg har lengtet etter hele vinteren for det er så deilig å svale seg i det kalde vannet.

 

 

Dette bildet er tatt fem minutter fra byen og fem minutter til bade plassen, så det er jo ganske sentralt den bade plassen men det er godt at det ikke er andre enn meg som bruker den.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så flott med yoga og at du fikk med noen øvelser du kan gjøre hjemme. Håper været er på din side i morgen sånn at du kan bade. Er ventet bedre vær her nord, men ikke så varmt. Trodde at det var i dag jeg skulle på røntgen men hadde sett feil på dato! Er neste uke jeg skal, og 3 mai er det mammografiundersøkelse. Armen kan henge ned så det går bra, måtte ringe og forhøre meg. Ønsker deg en fin kveld videre og at du får sove godt i natt! Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var veldig flott med yoga og finne den indre roen og balansen i kroppen, var litt vanskelig men fikk litt forklaring før timen startet og fikk mer forklaring etter timen. Ja jeg håper inderlig at det blir fint vær i morgen også så jeg får tatt årets første bad, det skal bli deilig. Så fint at dere får bedre vær, litt sol og varme gjør dagen bedre. Det var da dumt at du hadde sett feil av datoen til røntgen sånn kan det gå noen ganger godt det var den veien og ikke motsatt for det har jeg gjort en gang. Ja under mammografi undersøkelse så kan armen henge ned for det måtte jeg med den ene armen min da jeg var der, det var ikke på grunn av skade men sykdommen min gjorde at jeg ikke klarte å få den ene armen opp der den skulle ha vært.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg