I dag så har vi hatt ett rart vær til å være januar.

 

 

 

 

 

I dag så har det vært sol og helt oppe i 6 varmegrader og på ettermiddagen så kom regnet, nå blåser det som bare rakeren her og det er 4 varmegrader og det er ikke sånt vær som jeg har vært vant til her i Kongsberg som barn. Så det er mye som er påvirket av miljøforurensning, er jo noen som ikke mener at været har noen sammenheng med klima og miljø perspektivet. Det har jo noe med det etter det som er min barndoms lærdom, så da er det jo oss selv som har skylden for alle disse ekstremvær situasjoner vi har og kommer til å oppstå igjennom årene kommer. Men men vi får gjøre litt alle sammen så skal dette nok gå bra, og dere som ikke tror på klima og miljøpåvirkningen har noe med vær og ekstremvær tilstandene.

 

 

Ellers så har dagen vært kjempefin var innom disse som leier ut fritidsutstyr, gjett hva som skjedde jo jeg glemte å ta bilder jaja det kommer jo dager etter denne også får jeg da håpe. Var også ute på tur og var oppe hos venninnen min slik at hun fikk handlet inn det hun trengte for i dag, vi satt også skravlet over en kopp kaffe noe som er godt for det er den eneste jeg prater med om dypere ting enn været som er normalt blant andre.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Er der noe du kan bruke som de tilbyr? Håper bare de har en fornuft pris, evt at noe kan være gratis. Ufyselig vær her nå, blåser og sludd/snø i kastene. Håper du får en god kveld, klem ❤

      1. Alt de leier/låner ut er gratis det er ett tilbud som røde kors har hatt en stund, de leier ut/låner ut dette gratis så det er ett fint tilbud til byens befolkning. Her blåser det kastevind fra alle kanter. Ja denne kvelden blir nok bra den, nå gleder jeg meg til å kunne gå å legge meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det var et ordentlig bra tilbud! Så bra for deg og andre som har muligheten til å benytte dette. Da kan du jo planlegge, eller bruke det som trening for en spontan opplevelse. Trenger jo ikke være mer enn at du tar med deg noe på en vanlig tur, bare noe litt utenom det vanlige og gjør noe du ikke pleier. Husk, du kan, du vil, du får det til! Du er sterk ❤

          1. Ja det er ett kjempebra tilbud for alle i Kongsberg. De har både skiutstyr, vinterfjelsko, hengekøye, liggeunderlag, soveposer og vinterturtøy og mye mer. Ja her er det bare å planlegge turer ut med primus og hengekøye med tilbehør og legge ut på tur det skal bli gøy starter til våren med en slik tur som det. Ja jeg både kan og vil få det til.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    2. Så flott tilbud, og da kan du låne utstyr når det passer deg. Blir kjekt med tur i skogen å ligge i hengekøye til våren. Er veldig populært har jeg forstått.
      Nylig vært ute og finner ut at gårdsveien er føket igjen av snø, vassa til knær. Fikk søppelkassen vekk i fra hovedveien, og det er mye vind. Nå er jeg lei vinter. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er ett kjempe tilbud og veldig populært her i byen, ja da kan jeg låne utstyr når jeg skal på tur. Gleder meg til våren og sommeren som jeg kan låne det, for det er billigere å låne enn å kjøpe utstyr som blir sjeldent brukt.

        Her har det vært litt vind men ikke så ille som i går kveld, liker ikke når det blåser her for det er så mange trær. Er nesten ikke snø igjen på veiene for her er det bar asfalt, men det er mye hålke så man må være forsiktig når man skal ut å gå så en slipper å gå rett på rompa.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg