I dag så har jeg vært mye ute.

 

 

 

Jeg startet dagen med og lese mange blogger, jeg drakk også noen kopper kaffe jeg faktisk koste meg noe som jeg syntes var godt. Så ringte venninnen min meg og lurte på om jeg kunne komme opp for å handle for henne, og hun ville gjøre opp med meg for jeg lånte henne penger på mandagen.

Hun skulle til legen i dag så jeg gjorde det fra morgenen av, og resten av dagen har jeg vært ute på tur ja jeg har vært mye ute for jeg kom hjem fra turen min for en time siden.

 

Jeg var til og med på kafe alene satt der og blomstret helt alene, det er noe jeg skal gjøre flere ganger var på bymisjonens kafe her i byen det var veldig koselig skulle ønske at jeg hadde noe selskap da men det går å gå alene også.

 

Før 17 mai skal jeg faktisk gå på graven til moren min for der har jeg ikke vært siden begravelsen som var 24 januar 2019, har bare ikke klart det enda men nå skal jeg for å se gravstøtta og plante noen blomster og pynte litt. Har faktisk dårlig samvittighet for akkurat dette, men vi kvinner er jo født med dårlig samvittighet har jeg hørt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

1 kommentar
    1. God morgen Aud Marit 💜
      Virket som du hadde en fin dag i går, tross alt. Bra å gå på kafé, da skal du se du kommer i snakk med noen koselige folk etterhvert.
      Vil ønske deg en god dag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg