I dag så har jeg vært mye ute, og mye annet.

 

 

 

Startet dagen med frokost og kaffe i solveggen hjemme så var det bare å komme seg inn på nettbanken og betale noen regninger, nå har jeg god samvittighet ovenfor leger og alt her i livet tenkte jeg da. Så bar det ut på tur med bærepose i veska som jeg pleier, tok med meg de 9 tomflaskene jeg fant på første tur og en til på vei opp til venninnen min.

 

Der ble det skravling over en kopp kaffe, var også oppe og handlet for henne er jo  godt å føle seg til nytte for noen og hun pleier å si hva skulle jeg gjort uten deg det føles faktisk veldig godt å høre.

 

Nå er det kveld og jeg skal kose meg med tv og bare ikke gjøre noen verdens ting, det er også veldig godt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Det skal jeg gjøre til gangs for her regner det så det spruter, da er det godt å kunne slappe av inne.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Hadde en kjempefin dag både i går og i dag, i dag har jeg bare vært inne og ryddet litt det måtte til.

        Kose meg det gjør jeg stort sett hver dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det er godt å være ajour med regningene, noe jeg alltid syntes er veldig stressende. Vi hadde litt sol i dag vi også, men så skyet det over å nå regner det her i Oslo. Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klems 🤗

      1. Det er en typisk norsk sommer med sol og regn om hverandre. Ja nå er jeg ajour med regningene for denne gang å det er godt, stressende ja det er det når de henger over skuldrene hele tiden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Bare å kose seg med kvelden. Vi leverte barnebarnet tilbake, og her har jeg kost meg med sjokolade. Stakk innom OBS og fant 4 plater til 100 kr, og da kjøper jeg Stratos med salt karamell. Er ikke hver dag altså. Litt kos skal man jo unne seg. Godt at du har fått betalt regninger og man kan puste lettet ut og senke skuldrene. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg koser meg alltid om kvelden med tv og en varm kopp te og noe å bite i, ja den stratosen med salt karamell er utrolig god er ikke ofte jeg har den for den er jo ganske dyr.

        Ja det var utrolig godt å få de unna de regningene, så nå kan jeg puste lettere og slappe av litt bedre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det er veldig godt å føle at en er til nytte, og få betalt de regningene var utrolig godt. Nå slipper jeg å bruke skuldrene som ørevarmere og nå kjenner jeg at de har vært høye altfor lenge.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg