I dag så har jeg vært i Drammen og surra rundt etter at jeg hadde vært hos psykologen.

 

 

 

Etter at jeg hadde vært og handlet så dro jeg til Drammen, for jeg skulle til psykologen til samtale i dag det var litt feil for jeg har vært hos psykologen i dag. Men det å finne fram i Drammen som ikke er kjent der lenger, så jeg gikk rundt å surra og det som var er at jeg bare gikk i sirkel så jeg fant ut at det var like greit å komme seg hjem til mitt kjent Kongsberg med toget. Jeg peilet meg inn sykehuset og da kom jeg meg ned til jernbanestasjonen, godt at man kan se sykehuset uansett hvor du er i Drammen sentrum og da var det enkelt å finne brua over til stasjonen og komme seg på toget hjem.

 

Det var godt å komme seg hjem så jeg fikk i meg middagen min i dag som besto av stekte fiskekaker med potet og gulrot og smørsaus deilig det syntes jeg da og billig var det også hele porsjonen kostet meg rundt 15 kroner, ja jeg brukte first prise varer til middag  3 fiskekaker som kommer i en pakke med 16 stykker i som koster 17 kroner for hele og poteter 2 stykk fra en 2 kilos pose som koster 19 kroner og 4 gulrøtter en pose med 1 kg koster 13 kroner smøret koster 10 kroner av smør så bruker du ikke mye.

 

Så middagen var billig og kjempegod.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg viste ikke dette før klokken 08.30 selv for jeg fikk en time som var avbestilt, var der klokken 10.00 og så surret jeg rundt og rundt i to timer så ga jeg opp og finne det jeg skulle så jeg dro hjem igjen. Jeg tenkte ikke over at du bodde i nærheten av Drammen, hadde jeg vist det så kunne jeg skrevet ett innlegg om det før jeg dro men det glemte jeg helt og holdent. Skal gjøre det neste gang jeg skal til Drammen, så kunne vi møtes for det hadde vært trivelig å møte deg.

        Ønsker deg en riktig god mandagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg