I dag så har jeg tatt dagen som den kom.

 

 

 

 

I dag så har jeg tatt dagen som den kommer, jeg har ikke hatt noen planer bare gjort det jeg måtte og ikke noe annet enn det.

 

Startet dagen med frokost og litt kaffe, og på samme tid leste jeg igjennom noen blogger som jeg gjør hver dag.

 

Så ringte venninnen min måtte hjelpe henne med noe, hun har ikke hustelefon lenger så jeg måtte ringe telenor. Hun pratet med dem for de har jo kuttet ut fasttelefon, hun har ikke fått den nye telefonen som hun bestilte for over en måned siden det var de der inne som hadde tullet bort bestillingen hennes.

 

Så var jeg i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, jeg handlet ingenting i dag heller skriver ikke noe mer om den saken. Fikk nytt kontantkort av venninnen min for ble brukt opp de få kronene som var på det jeg hadde på kortet på telefonen da jeg ringte for henne, men jeg hjelper til der jeg kan og det jeg ikke kan få gjort noe med det lar jeg være.

 

I morgen skal jeg i banken og vise id kortet mitt så de får registrert det og blir ferdig med det, er godt med alt som er gjort så skal jeg bort på mestringssenteret en tur.

 

Har jo vært på en fin spasertur i dag også det er deilig å få luftet hodet litt på den måten, og på samme tid få litt trim nå er det snart muligheter til å begynne å trene ute i skogen igjen.

 

Nå skal jeg se på tv og  kose meg.

 

Lag dere en fin kveld som mulig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det ble en fin dag i dag, hadde jo så fint vær så da er det bare å benytte det og være mest mulig ute.

        Ja jeg har mye å se fram til, til uka så starter jeg på ett 6 ukes mestringskurs gleder meg.

        Ja gjett om jeg skal kose meg framover.

        Ønsker deg en fin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg