I dag så har jeg sendt den første fakturaen til Egmont/ blogg.no.

 

 

 

 

 

I dag etter mye fram og tilbake så har jeg fått fakturert til Egmont/blogg.no det er ikke mye jeg får men jeg får jo utbetalt litt, dette har jeg jobbet mye med bloggen og lenge for det er siden første august 2018 da jeg ble med i partnerprogrammet til blogg.no.

 

Først nå så har jeg tippet 500 kroner med 8 kroner, men det er jo godt at man kan få det bevist at man kan klare å få inn litt kroner på bloggen.

 

Da er det jo bare å jobbe litt hardere og se hvor lang tid det tar til man kan sende en ny faktura og hvor mye den er på, for meg som ikke har noen samarbeidspartnere eller noen steder å dele mine innlegg må jobbe med bloggen og se hvor mange lesere en får.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg