I dag så har jeg sendt brev til meg selv bokstavelig talt.

 

 

 

I dag har jeg vært å sendt ett brev til meg selv på posten, ja jeg har gjort det har skrevet tolv brev til meg selv så jeg sender ett i måneden. Veit ikke hvilket jeg får for alle skrev jeg i jula og la dem i hver sin konvolutt med det samme de var ferdig så tok jeg alle som en kortstokk og stokket dem slik at jeg ikke veit hvem brev som blir sendt når, liker bedre å få brev med en overraskelse enn å få bare regninger og reklame sånn er det vel med de fleste av oss tror jeg da.

 

Så nå er det bare å vente spent en ukes tid før dagens brev kommer tilbake etter sin reise, gjorde det sist måned i alle fall.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

11 kommentarer
      1. Jeg skriver ett positivt brev til meg selv som gir meg en god følelse i stede for alle de vonde tankene mine, så vanskelig men enda så enkelt er jo bedre å få ett brev fra meg selv enn å bare få regninger og reklame og så er jeg glad i overraskelser selv om det er jeg selv som har skrevet det.

        1. Hmm… kanskje jeg skulle gjøre det også. Veldig lenge siden jeg har fått brev, husker ikke hvem det var fra engang. Og regninger får jeg aldri i postkassa. Kanskje jeg skal sende meg selv en email så sparer jeg porto 😜 det var kaninlurt!! 😀

          1. Å der kom du med ett tips til meg også sende en e-post til meg selv det var jo super lurt, det skal jeg jammen gjøre sende meg en e-post neste måned så sparer jeg 19 kroner.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var en av de tingene som var mitt nyttårs mål mange setter jo nyttårsforsetter det gjør ikke jeg, og det syntes jeg var litt smart for da er det en positiv ting en gang i måneden jeg syntes det er helt topp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ok det skal jeg prøve på, hørtes bedre ut enn å sende brev. Men får jeg det ikke til så fortsetter jeg med brev, for det har gjort at jeg får ting litt i ett bedre perspektiv og ser ting på en annen måte.

            Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

            Klem fra meg til deg.

    1. Det er trist at vi har sluttet å skrive brev, for det var veldig koselig å finne det i postkassa. Og det er noe eget å se håndskriften til den som skriver. 🙂
      Har sendt utrolig mange brev og kort før, men nå har de fleste sluttet, så da er det ikke vits i at jeg sender det heller.
      Sender kort til bursdager, og enkelte andre ganger ☺️
      Synes du skal fortsette å sende brev til deg selv jeg. Vel fortjent å unne deg 19 kroner på deg selv synes jeg 🥰

      1. Ja alt skal jo gå digitalt om dagen, var noe eget å se håndskrifta til den som skriver synd at det er så lite kort og brevskriving om dagen. Jeg sendte ofte kort og brev før akkurat som du men så kom det aldri noen tilbake, fikk mail i stede det er jo ikke helt det samme.

        Jeg skal fortsette og sende disse brevene til meg selv, koster jo bare 19 kroner så det skal jeg unne meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg