I dag så har jeg gjort unna påskehandelen min.

 

 

 

I dag tidlig så gjorde jeg det samme som jeg pleier hver mandag morgen, ja jeg gikk ut av min leilighet klokken 07.00 for å gå å handle ukeshandelen min men denne gangen så var det påskehandelen som ble gjort. Jeg handlet akkurat det jeg pleier å handle ikke noe mer eller mindre akkurat det samme som jeg handlet forrige uke.

 

 

Så da jeg kom hjem så satte jeg meg ned og leste blogger med en kaffekopp i hånden, og koste meg med det en god stund. Så var tiden inne for en morgen tur med lille Elvis mannen min, og jeg gikk innom ei venninne av meg og tok en kaffekopp og skravla litt. Hun ønsket noe i butikken og jeg gikk opp til butikken for henne.

 

 

Da jeg kom tilbake så hadde jeg en som ønske å komme seg hjem, da vi kom hjem så spiste han opp frokosten sin vi la oss på sofaen og slappet av og det var utrolig deilig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg