I dag så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid.

 

 

 

 

 

Dagen i dag startet jeg dagen som jeg pleier med kaffe og røyk, lesing av blogger noe som jeg syntes er koselig for det er så mange utrolig flinke bloggere som ikke blir lagt merke til av noen. Det er faktisk mange flinke bloggere som ikke har noen store blogger for de blir ikke lagt merke til av andre enn dem som har fulgt dem så lenge de har blogget.

 

Så startet vi med å gå på morgenturen vår, som var innbringende som den pleier fant femhundre kroner så da behøver jeg ikke ta ut mer enn tohundre kroner i morgen under handleturen som jeg pleier å ha ukehandel på mandag. Og det er en opptur for da kan jeg faktisk sette femhundre kroner på sparing, det er jo en kjempe god start på buffert sparingen min.

 

 

Etter den første turen så ble det å slenge seg på sofaen og se på sporten, ble ikke mye å ligge på sofaen på slutten av femmila for den ble for spennende å ligge på sofaen det ble litt roping fra denne leiligheten på ettermiddagen i dag.

 

 

Etter femmila så gikk jeg og Elvis en liten tur så vi fikk litt frisk luft og beveget meg litt, noe som var litt av vanskelig etter fallet på onsdagen vonde knær og vond rygg men det går bedre nå men vondt er det uansett om jeg sitter, ligger, står eller går så da er det jo bare og slite den med helsa disse smertene som er kraftigere enn noen gang.

 

Nå sitter jeg og ser på farmen kjendis på tv2.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å titte innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg