I dag så har jeg faktisk bare vært på tur.

 

 

 

Fra morgen av så har jeg bare sittet å lese blogger med kaffen og knekkebrødet mitt, å så ringte venninnen min så jeg var en tur oppe hos henne og gikk i butikken for henne.

 

Så gikk jeg hjem igjen etter jeg at jeg hadde hjulpet henne med noe i hage, da jeg kom hjem så var det så varmt at jeg ikke orket å være hjemme.

 

Så det ble en tur til å det var ned til min faste bade plass, i dag så var det faktisk skygge og ikke ett menneske. Er godt å være der alene for jeg klarer faktisk ikke å være på badestrender som det er alt for mye folk, for å ligge på overfylte strender det liker jeg ikke og så er det å bade i kø og komme seg opp av vannet i kø nei fytti rakkeren det gidder ikke jeg.

 

Så derfor liker jeg meg på min lille bade idyll, vil ikke skrive hvor men det ligger ved lågen elva som renner igjennom byen ja den deler faktisk byen i to men vi har en kjempe fin bru over den da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så kjempekoselig da, og det er godt å gå en tur 😊

      Her i Trondheim er treningssentre stengt p.g.a økt koronasmitte, og da har jeg gått turer ute. Været har vært kjempefint og nydelig nå i flere uker, men det er meldt regn i morgen.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det er kjempe koselig å gå turer. Har sett at det har blusset opp igjen veldig i Trondheim denne koronasmitten, har sett at dere har hatt ett kjempevær vi hadde tordenvær her på mandagen og masse regn men det kom seg ikke ned i bakken den bare fløt oppå.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg