I dag så har det variert fra -4 til 0 grader og det har regnet.

 

 

 

Fysh for ett vær det har vært i dag, det regnet istapper og det er glatt ute så det fristet ikke så veldig til lang tur i dag.  Men en tur ble det for min venninne ringte meg og hun var skravlesyk og trengte selskap i dag, så da er ikke jeg vanskelig å be på for jeg sier ikke nei til en kaffekopp og skravling jeg hadde jo ikke hatt noen å prate med siden julaften formiddag.

 

Så hurra i morgen er det hverdag igjen og det skal jammen bli godt, er ikke så glad i altfor mye helligdager for da blir ensomheten enda større det har vært det såreste denne jula til helgen blir det ikke så mange helligdager for på mandag igjen så er det en helt vanlig dag og ett nytt år også. Da må vi starte treningen med å skrive 2023 som det blir da, er nok mange som kommer til å skrive feil årstall men det går seg til.

 

Sånn er det hele året så jeg skal ikke klage å syte om at jeg har vært ensom i jula for det har vært en kjempefin julaften med mye kos og ikke minst i går og i dag.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det har vært helt fantastisk vær ute og mange folk i gatene, ja og med dem var det også en del tomflasker som jeg måtte ha med meg hjem for å tine dem så jeg kan ta dem med i butikken for å pante dem.

        Så ja det ble en kjempefin dag.

        Lag deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Jula er spesiell selvom en er vant til å være aleine hele året – det syns iallfall jeg! Du er flink til å komme deg ut og jeg syns virkelig ikke du klager og syter! Det er jo bare fakta rett og slett! Klem <3

      1. Ja jula er veldig spesiell og ja selvom jeg er alene hele året så er det veldig rart hvor sår disse julene og andre familie høytider er, kommer meg ut uansett vær for ellers hadde jeg blitt totalt sprø av og bare sitte inne jeg er bare ikke laget for bare sitte inne. Det jeg skrev om i dette innlegget var ren fakta for det er jo sånn livet mitt er.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja det blir veldig vanskelig i hodet med alle de tankene som hoper seg opp, så da er det godt å komme seg ut og få sortert litt.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg