I dag så har det vært en fin dag.

 

 

 

Selv om det har vært en regntung dag så da skulle en tru det var en dårlig dag, men der tar man skammelig feil for det finnes ikke dårlig vær men bare dårlig klær. Vi startet dagen med at min bror vekket meg pr telefon, og det var det godt han gjorde for jeg våknet ikke før klokken var 09.30 noe som aldri har hendt før så det var godt.

 

Jeg gikk en morgentur i regnet og det ble veldig glatt ute etter mye snø og så kom regnet, det var ikke mye moro å gå men jeg hadde vært smart og det var og ta et par ullsokker over skoene mine og da ble det mindre glatt.

 

Da jeg kom hjem så ringte ei venninne av meg, hun trengte hjelp til og få handlet litt for hun hadde glemt noe i går når jeg var og handlet for henne. Jeg går gjerne og handle for henne ikke for og tjene den hundre lappen, men det var godt og få den i dag også.

 

Og så fikk jeg besøk av mine fire tantebarn og min bror, jeg var barnevakt og tante i dag de er jo noe så søte alle fire. De er to jenter og to gutter som min bror ville skåne dem for han skulle i en diskusjon med min tante og onkel når det gjalt noe veldig spesielt som jeg ikke vil ta opp her på bloggen min. Hun som er eldst som er tretten har jo forstått hva saken gjalt så hun ville jo vite om det hadde godt bra og det hadde det jo gjort.

 

De var jo kommet fra trønderlag til Østlandet for og besøke meg, de skal i barnedåp i Oslo i morgen til minstesønnen til vår halvsøster jeg er ikke buden men jeg  viste jo ikke at hun hadde fått en til for hun har jo ikke villet ha noe med meg og gjøre. Det er helt sikkert en grunn til det og jeg tror det selv at det er at jeg ikke har mine barn selv, og da er ikke jeg noe og samle på lenger for henne og mannen hennes.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg