I dag så har det vært en fin dag, været og alt det er vår i lufta.

 

 

 

 

Ja det er virkelig vår i lufta for vårblomstene spretter opp av bakken, løvet kommer snart på trærne i allefall så har det kommet fram noen små museører på bjørka her det er jo veldig fint å se at det livner i lunner. Selv om det medfører en del allergi hos mange av oss, men det er jo fint å se at sommeren nærmer seg med stormskritt. I dag er det en måned til 17 mai det er vårens store festdag, jeg gleder meg til musikk og alt det korpsmusikk står mitt hjerte nær.

 

Har vært på tur i dag og fant flasker i dag også, glemte og ta med og pante de jeg allerede hadde. Det gjør ingenting for da blir det enda flere og mer jeg får igjen i pant for dem, og da er det mer til sparekontoen.

 

Var også oppe hos venninnen min til koselig skravle stund over en kopp kaffe, så var jeg oppe og handlet for henne det hun trengte for dagen. Så gikk jeg hjem igjen nå er det på tide med litt mat på meg, blir ikke noen var middag i dag tar meg noen skiver brød med pålegg på.

 

Så blir det tv titting og slappe av med det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er det hadde rundt 13 grader og sol i dag, gikk rundt i en ull genser og koste meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg