I dag så har det vært en fin dag.

 

 

 

Været har vært veldig fint med sol og varme, har vært mye på tur og det er veldig fint men slike fine dager. Jeg vil også takke alle som har nominert meg til vixsen nå er det spennende og vente å se om det blir en tur til Oslo på meg, er også en stor glede og ære å bli nominert til denne prisutdelingen. Er jo ikke sikkert jeg kommer så langt som inn til Oslo, takk til dere som nominerte meg håper også at dere stemmer på meg også når den stemmegivningen starter. Skal si i fra når det starter opp sånn at dere får vite.

 

 

Så har jeg vært oppe hos venninnen min og handlet for henne, og så satt vi og skravlet over en kopp kaffe. I morgen skal jeg treffe en bekjent og gå på bymisjonens kaffe og spise middag og ta en kaffe med henne.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ønsker deg god tur til Bymisjonen og kos deg mye. Både med kaffe og skravling. Skal helt klart stemme når de publiserer hvem som er nominerte. Skal til byen selv i dag og ta en ærend inn til Sparkjøp og Rusta. De har jo mye bra selv om det er billig. Da får vi kose oss på hver vår kant. Klem til deg fra meg.

      1. Det var en kjempefin tur på bymisjonenes kaffe og vi koste oss begge to, spiste burger og drakk pepsi max og skravlet. Det er mye bra på de billige kjedene, jeg handler mye på europris og normal jeg for der får du også takk i mye bra.

        Jeg har virkelig kost meg veldig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg