I dag så har det vært en fin dag.

 

 

 

I dag så startet dagen som man pleier med blogglesing og kaffe noe som alltid er koselig, å etter det så stakk jeg og Elvis ut på morgentur. Det ble en lang tur som normalt tar en times tid som i dag tok mer enn to timer, det er veldig greit å bruke litt lang tid på den turen for da ble dagen litt kortere slik ble det i dag.

 

Så ringte ei venninne av meg og lurte på om jeg kunne handle litt for henne, ja selvfølgelig gjør jeg det for henne så får jeg også noen å prate med. Så når jeg går opp til henne og skravle over en kaffekopp, å det er jo godt det så jeg ikke glemmer jeg til slutt hvordan man prater.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg