I dag så har det vært dagen for tur og vasking av klær.

 

 

 

Ble en lang og fin tur i dag også men det ble ikke så langt som i går for i dag ble det bare 10000 skritt men det syntes jeg er bra på en dårlig dag, har også duppet meg selv i elva i dag for det har og er så varmt og godt ute.

 

Var også veldig godt tørkevær så det ble også vasket en maskin med klær i dag også, på 30 minutter så var det tørt ute på verandaen litt vind og stekende sol så tørker det fort.

 

Men alt dette gjorde jeg etter at jeg hadde spist, drukket kaffe og lest noen blogger, det er en fin og rolig start på dagen det og slike morgener er noe jeg liker.

 

Etter at jeg hadde gått turen min så gikk jeg ned i vaskekjelleren for å sette på en vaskemaskin, og da jeg drev med det så ringte venninnen min og ville ha selskap. Jeg spratt da opp trappene fra kjelleren og ut døra, for å gå opp til henne er så koselig for da har jeg noen å snakke med. Så gikk jeg også opp i butikken for henne, så var det hjem igjen for å få hengt opp klærne som var i maskinen ja jeg var hos henne i 2 timer og 20 minutter. Har for lengst brettet sammen klærne og puttet dem i skuffer og skap, godt med alt som er gjort for da slipper jeg det i morgen.

 

For da er det vasking og rydding av leilighet før jeg går meg en tur igjen.

 

Nå er det snart sommerhytta på tv2, blir spennende og se hvem som stikker av med gullhammeren denne uka.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Det er jo godt å få unna klesvasken på en så fin dag som i dag, jeg har bare vært å gått tur ute jeg da er ikke så sprek som deg som har vært på treningssenter også. Varmen og pollenet har gjort sitt i dag også så jeg er utrolig trøtt selv men skal holde meg oppe noen timer til.

        Ønsker deg en god og avslappende kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg