I dag så fikk jeg svaret.

 

 

 

Så kom svaret på mammografiundersøkelsen, jeg logget meg inn på min digitalepostkasse med nervøse taste trykk og der åpenbarte svaret seg. Ingen funn av brystkreft men det var noe de ville undersøke en gang til så jeg må inn igjen om 3 uker, ettersom det var første gangen så hadde de ikke noe å sammenligne med sto det i brevet som svaret sto i. Men jeg forstår ikke hvordan de først kan si at det ikke var noe funnet når det var noe de ville se nærmere på ved å ta nye bilder, er vel slik det er ved første gangs mammografi ikke veit jeg.

 

 

Ellers så har jeg ikke gjort så mye annet enn å handle å vært hos venninnen min og gjort det samme for henne, har ikke følt meg helt i form i dag uten å vite helt hvorfor men det er vel slik det skal være noen ganger.

 

Har jo malt litt og kost meg med sofaen og tv i nesten hele dag, og det er deilig å bare tenke på seg selv og pleie kroppen det kjente jeg at jeg trengte så da ble det sånn.  Er ikke ofte jeg tenker bare på meg selv, det har jeg gjort nesten i hele dag det eneste jeg gjorde utenom det var å handle for venninnen min og skravlet litt med henne over en kopp kaffe.

 

 

Men med så mye tid for meg selv så har det også vært mange tårer for jeg savner faktisk å ha litt kontakt med familien min, men vil dem ikke vite av meg så er ikke det mitt problem men deres mener nå jeg da. Hvorfor skal jeg bruke en kalori på å ta opp telefonen å ringe dem når de ikke tar telefonen, da er det bedre å bruke noen kalorier på å kose meg og male noen bilder det er en mye bedre måte å kose seg på alene.

 

 

Det eneste som er mitt problem i dette er at jeg føler at jeg er utestengt fra dem som skulle hatt kontakt med, som en familie men en ting jeg tenkte da er at mine venner kan jeg velge det kan vi ikke når det gjelder familie det er noe du er født inn i og da kan en ikke velge.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så godt å høre at de ikke fant noe nå i første omgang! De ønsker nok å sammenligne størrelse samt kanskje få et bedre bilde, skjønner at det kan være frustrerende å vente. Godt at de hvertfall følger deg opp!

      Husk, du er verdifull! Du er spesiell! Du er vakker! Du har en positiv innvirkning på andres dager! Du er en ressurs! Du er en mamma! Du er omsorgsfull! Du er unik! Du er viktig! Kun du er du!

      God klem og god kveld! ❤

      1. Ja det var godt syntes jeg at de ikke fant noe på de første bildene, ja de ville nok ha bedre bilder og at de vil undersøke på nytt for jeg fant jo den kulen ved brystet en og en halv uke etter jeg tok de første bildene. Takker for de fine ordene og de oppmuntret meg til å være den jeg er og fortsette som jeg pleier i livet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt at du fikk svar fra mammografien, kunne jo være at bildene ikke var helt klare og eller de har sett de kulene du har. Da sjekker de opp. Går sikkert helt bra neste gang. Du kan jo nevne de kulene når du er der.
      Skjønner at du savner familien, og jeg synes det er synd og en skam at de ikke tar telefonen når du ringer. I kveld kan både du og jeg glede oss over en fotball kamp og Farmen. Sistnevnte begynner kl. 19.00. Skal på butikken å handle litt mat. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var godt å få svaret, jeg skal si i fra om de kulene som jeg har å ja det kan jo være at bildene ikke var helt klare det tenkte jeg ikke på.

        Savnet er der ikke bare litt men veldig, det at de ikke tar telefonen får de ta på sin kappe. Moro med farmen og at Kåre ble storbonde igjen, nå sitter jeg og venter jeg på at kampen skal starte.

        Da har du fått handleturen gjort godt å bli ferdig med det for en stund.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg