I dag orker jeg ingenting, legger meg på sofaen og blir der i dag.

 

 

 

 

 

Får håpe på bedre dager for i dag orker jeg ingenting, er ikke helt sikker på hva som gjør det heller så da er det vel bare latskap som noen vil kalle det. Har ikke hatt så mange dager som er sånn men når det er ett ork bare det å gå på badet og stelle seg og få på seg klær, da er det noe som ikke stemmer har ikke orket å lage meg frokost i dag en gang og det er jo bare å smøre ett knekkebrød og legge på en skive ost.

 

Men da jeg gikk ut på verandaen en tur så var solen oppe på den ene siden av huset og månen oppe på den andre siden av huset, er ikke ofte jeg ser det heller men det skjer vel ofte regner jeg med.

 

Nå skal jeg sette på tv og legge meg på sofaen og slappe av, sånn at jeg orker å være oppe en stund utover kvelden. Skal ikke ut på tur eller lete etter tomflasker for skuffelsen blir så stor når jeg er kommet hjem med ingenting, så det lar jeg være blir heller på sofaen i det fine været og lader opp til neste uke skal til Drammen sykehus på torsdag på slik mammografi gleder meg ikke akkurat men det må vel til når en er kommet i satt alder. Veit ikke hvor på sykehuset det er men det er vel bare å komme i god tid så finner man vel fram til slutt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Nei sånne dager er rett og slett både slitsomt og vanskelig, jeg håper også at dagen i morgen blir bedre.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Sånne dager er vanskelig og slitsomt. Moan klarte seg fint i går, og kom seg videre. Vi heier på han her i stua. Sport fulgte vi ikke med i, men flott at du nevner det. Hørte snakk om en fotballkamp i eliteserien men er det et lag der jeg heier på er dett Bodø Glimt. Var gøy at de slo Roma 6-1.

      Tenker du finner fram til mammografien. Jeg skal til neste år. Godt og få sjekket seg. Ha en fin søndag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de dagene er veldig slitsomme. Ja han Magnus klarte seg veldig bra, jeg heier på han jeg også. Jeg heier på Rosenborg i eliteserien både herrer og damenes. Godt at Bodø Glimt tok skalpen til Roma.

        Ja jeg finner nok fram men jeg gleder meg ikke akkurat til den undersøkelsen, har ikke gjort det før er vel det som er årsaken til at jeg gruer meg. Skal jo bli godt å få sjekket det opp.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg